Nieuwe visuele identiteit

”Het is niet alleen maar het reconditioneren, maar wij gaan verder”

Na 10 jaar werd het tijd om de huisstijl te veranderen. Ten doel is gesteld dat er een huisstijl moest komen die, de komende 10 jaar weer meegaat. Dit in samenwerking met een nieuwe website die voldoet aan het online tijdperk waar in we nu leven.

Proven Web Concepts heeft ons alles uit handen genomen met betrekking tot het design en het logo van de website. Samen met Proven Web Concepts hebben we de teksten geschreven voor onze website.

Daarnaast is er besloten om de naam van Autoglans te veranderen in Autoglans Groep. Dit omdat er steeds meer diensten onder Autoglans vallen. Het is niet alleen maar het reconditioneren, maar wij gaan verder. We hebben meerdere vestigingen, wij zijn mobiel, wij hebben een schadeherstelcentrum en een detailingstudio in Tiel.

Ieder dienst van Autoglans is voorzien van hetzelfde beeldmerk maar er is gekozen om ieder beeldmerk daarvan een andere kleur te geven. Kleuren die passen bij de werkzaamheden die daar worden uitgevoerd.

  • Beeldmerk
  • Voor
  • Na
Reconditioning Schadeherstel Glascoating